piątek, 28 lutego 2014

sałatka z pora

Jedna z najlepszych jakie jedliśmy, do tego szybka i tania, czego chcieć więcej? :)


przepis stąd


  • 1 duży por
  • 4 jaja ugotowane na twardo
  • 100 gramów sera żółtego
  • 4 średnie ogórki konserwowe
  • sól, pieprz
  • 2 - 3 łyżki majonezu


Pora pokroić na cienkie półplasterki, przelać wrzątkiem, odsączyć, schłodzić.
Jaja i ogórki posiekać.
Ser pokroić w małą kosteczkę lub zetrzeć na tarce o dużych oczkach.
Wszystko razem wymieszać, przyprawić, dodać majonez i ponownie wymieszać.


9 komentarzy:

  1. Cudna sałatka :) Ostatnio bardzo polubiłam por.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie przepadałam za porami w sałatce, bo w dzieciństwie mama podawała nam same pory wymieszane z majonezem- jako dzieci nie przepadaliśmy za taką wersją. Twoja wydaje się być znacznie smaczniejsza, więc może się przekonam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś, to ja miałam podobnie, ale to dlatego, że moja mama nie przelewała wrzątkiem i por okropnie mi w zębach "chrzęścił" :D, w tej sałatce jest inaczej, delikatniej :), pozdrawiam Kochana !

      Usuń
  3. Bardzo smaczna sałatka, tez taką robię :) Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszna! :) W mojej wersji zawiera jeszcze kukurydzę. Oj, smaczna, zwłaszcza, gdy obok niej leży pieczone udko z kurczaka. Mniam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, mam może głupie pytanie, czy por nie straci witamin jak zalejemy go gorąca wodą? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że traci część, C idzie jako pierwsza, ale sałatka jest smaczniejsza, bo por w zębach nie chrzęści, można uniknąc przelewania po prostu gniotąc go porządnie widelcem, pozdrówka, Ewa

      Usuń
  6. potwierdzam szybka tania i smaczna sałatka zarówno do obiadu jak i do spożycia z pieczywem czy wędlinką,,,,pozdrawiam Aga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)